Tuesday 8 September 2015

Make Up Remover pilihan hati

Assalammualaikum.

Siapa yang kat sini bila keluar wajib pakai mekap?

ataupun keluar rumah tanpa mekap secalit pun?

mesti anda tergolong dari salah satu kategori kat ni. maka harini saya nak share sikit mengenai kulit muka dimana ianya perlu dibersihkan sebersih-bersihnya walaupun kita tidak bermekap. sebab apa?


bila kita keluar, kita sering terdedah dengan kotoran dari persekitaran yang tidak sihat. yela bila dah terkena muka, banyak la kotoran hinggap di muka tu. eh ada yang kata, dah basuh dah muka dengan pembersih muka cukup la. eh no no no. kotoran masih ada tertinggal uols.

so apa perlu kita buat? remove death skin & kotoran tu dengan mekap remover uols. konfem terkeluar semua kotoran-kotoran tu.

macam saya sendiri, kalau keluar rumah memang without mekap sebab lagi selesa muka ringan je. so setiap malam sebelum tido tu kasi remove dulu dengan mekap remover & lepas tu barulah basih dengan pencuci muka pilihan hati.


Meh nak share sikit kenapa saya suka sangat dengan 2 ketul NW ni:-

1. dia tanggalkan semua kulit mati.

2. muka akan lebih rasa bersih sebersihnya.

3. selamat untuk kulit sensitif macam saya.

4. muka akan rasa licin, bersih je lepas apply dua2 ni.

5. menanggalkan whitehead/blackhead.

6. jerawat & parut jerawat mula pudar.

dan banyakkkk lagi uols kesan best dia,



saya memang memilih bab skincare set saya nak2 saya jenis yang kulit sensitif tak boleh sebarangan produk. maka saya memilih yang SEMULAJADI & BERKESAN untuk saya.




Okay ni dia FULLSET NW. Kesannya super terbaik setaraf brand yang memahal tu. Harganya sangat la berbaloi & mampu milik tau.

nak cuba?

Wassap 0132759690 sekarang!

Love,

Your Trusted Shakleepreneur
IkasyafiqahMuhamad
Engineered Nutritionist
CEO & Founder of TheJutawanWarrior
0132759690


No comments:

Post a Comment