Thursday 10 September 2015

Anda Si Tegar Soya?

Assalammualaikum dear readers,

Anda kat sini ada yang suka minum soya? konfem ada yang tahap tegar minum soya kan. Sama la macam saya sendiri. Kalau pergi bazar tu konfem satu plastik air soya. Tapi tu pon kne tunggu weekends la. Sebab apa? Saya mencari yang segar bukan dari kotak. Hah gittew la kan. Hehe.



But now saya dah tak risau dah. Setiap hari boleh minum air soya pure bak hang. Sedap lak aihhhh. Jatuh cinta pada tegukan pertama gittew. Wiwiwi

Korang pon yang tegar soya boleh cuba kesedapan pure soya ni. Senang je uols bancuh shake2 terus boleh minum tau.

Nah ni dia pujaan hati si ESP protein terbaik abad ini.


Ni lah dia sumber tenaga extra saya jugak untuk setiap hari. Saya seorang yang super busy dengan jadual harian saya. Sangat membantu tau.

Untuk order & konsultasi,

WA : 0132759690

Love,
IkasyafiqahMuhamad
Trusted Shakleepreneur
Engineered Nutritionist
CEO & Founder of TheJutawanWarrior

No comments:

Post a Comment