Wednesday 10 September 2014

Vitamin C Shaklee boleh memutihkan dan mencerahkan kulit!!

TERKENAL dikalangan artis mahupun orang2 kenamaan. Vitamin C Shaklee boleh memutihkan dan mencerahkan kulit. hah nak tahu bagaimana? teruskan pembacaan ye. hee

KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE~~ iaitu ada citrus bioflavoids.


Apakah Fungsi Bioflavonoid ?

1- Mengundur Usia Penuaan

Quercetin dari (buah-buahan) berupaya melindungi antioksidan semula jadi kulit dari kekurangan yang disebabkan oleh UVA penyinaran.
Berkuasa sebagai anti penuaan dengan melanjutkan hidup sel-sel kulit manusia. Apabila sel-sel kulit berhenti mereplikasi, kulit anda kehilangan keanjalan dan kolagen, yang menyebabkan kedutan. Satu kajian menunjukkan bahawa apabila Quercetin dan Rutin telah digunakan untuk sel-sel kulit mati yang telah berhenti mereplikasi. Hasilnya sel-sel kulit mampu nafas baru dan mula membiak again.
Satu lagi harta yang menarik Quercetin adalah keupayaan untuk meningkatkan pengeluaran kolagen dalam kulit. Ini la sebab Vitamin C dikatakan Natural Collagen Booster.

2- Rahsia Kulit Muda Berpanjangan

Hesperidin mengurangkan kemunculan tompok penuaan dengan mengurangkan aktiviti tyrosinase, enzim yang bertanggungjawab untuk menghasilkan pigmen melanin kulit iaitu jeragat.

3- Meremajakan Kulit Dari Dalam

Rutin ( dari buah-buahan dan tumbuhan ) membantu melawan pembentukan vena varikos dengan mengekalkan peredaran darah yang sihat. Ia juga mengurangkan kebolehtelapan kapilari dan membuat nipis darah, 6 seterusnya meningkatkan peredaran mikro supaya sel-sel kulit menerima lebih banyak oksigen dan nutrien.


Saya PILIH vitamin C Shaklee kerana ianya TERBAIK dan KUALITI yang diyakini.


psssttt saya baru je bukak Vitamin C yang baru. si tegar Vitamin C. hihi weee~~~


Rakan Shaklee anda,
Ikasyafiqah
0132759690
richiqasapphire@gmail.com

No comments:

Post a Comment