Wednesday 10 September 2014

Shaklee Effect on ME!!

Dahulunya kulit sangatlah teruk penuh dengan jerawat dan parut2. Jerawat yang kadang2 membengkak yang sangat menyakitkan. Allah je tahu betapa down nya saya masa tu. Ramai kawan2 yang tegur kenapa muka saya naik jerawat secara tiba2. Sebab pada awalnya kulit saya memang licin. Ini kerana faktor pemakanan & juga sensitif pada persekitaran yang tidak bersih. Pelbagai usaha untuk pulihkan tapi tak berjaya.

Kini saya boleh menarik nafas lega setelah kulit saya pulih sedikit demi sedikit dari jerawat, berparut & kulit kusam dengan pengambilan vitamins Shaklee secara konsisten.

Pada permulaan saya ambil vitamin asas seperti Vitamin E, Vitamin C & B Complex untuk pulihkan dulu bahagian muka berparut jerawat. Selepas itu, baru saya ambil GLA Complex, ESP Shaklee & Tonik Ajaib Shaklee (VIVIX).

Dengan konsisten amalkan alhamdulillah lebih berkeyakinan, muka lebih cerah, kulit sihat, lembap, lembut & berseri. Saya dah rasainya kesannya vitamin Shaklee pada kulit saya. Takkan berpaling pada yang lain. hee~

Saya amalkan pengambilannya sehingga kini. Sekarang saya makan hampir kesemua Vitamin Shaklee. Hihi



* Gambar saya tanpa sebarang alat mekap mahupun bedak ye. Fresh ! hehe

____________________

RAKAN SHAKLEE Anda,
Ikasyafiqah
0132759690
richiqasapphire@gmail.com

#shakleeeffect
#s2uFamilies
#s2united

No comments:

Post a Comment