Saturday 4 June 2011

Cara Pengambilan VCO softgel

assalammualaikum & hai semua :)




kita mulakan dengan VCO softgel dulu ye. dalam sebotol ada 60 softgels. so sehari makan 2 biji softgel. so kiranya sebotol tu untuk sebulan la tapi tu untuk makan sahaja tau, tak kira yang untuk sapu. kalau yang sapu guna lebih sikit la ye. yang untuk makan tak kisah nak makan sebiji pagi dan sebiji malam. ataupun makan dua-dua biji sekali. makan dengan air suam atau dengan air buah tau. :)

bukan sahaja boleh makan tapi boleh disapu di muka atau bahagian yang kita nak la. depend pada kita ye. cara die cucuk sikit dekat hujung VCO softgel tu then amik minyak die and sapu kat muka. sapu sebelum tidur pada waktu malam ye. nak biarkan sampai esok pagi pun boleh ye. lagi bagus macam tu. kire effect die lagi bagus la. biasa orang sapu kat muka 2 kali seminggu but ada juga yang sapu setiap hari untuk dapatkan kesan yang lebih baik. tu semua depends pada diri sendiri ye.

anda semua perlu tahu yang penting VCO softgel ni supplement ye & tiada sebarang pantang tau. kalau nak campur dengan supplement lain pun boleh tau. jangan risau ye. sebab VCO softgel ni pun supplement juga ye, so boleh diambil dengan supplement lain.

VCO softgel ni memang superb bagus. berbaloi dan rasai kesan pengambilan VCO softgel ni setiap hari dan jadikan ianya amalan. so apa lagi cepat dapatkan VCO softgel ini untuk berubah kepada kehidupan dan kecantikan yang lebih sihat luaran dan dalaman.


contact for more info & order :

iqacatalyst@gmail.com
Iqa : 013-2759690
just inbox Iqa di FB ye :)

No comments:

Post a Comment