Monday 6 June 2011

Cara Pengambilan Catalyst Collagen

assalammualaikum & hai ladies :)

now Iqa nak kongsi tentang Catalyst Collagen pula ye ladies semua :) untuk makluman semua dalam 1 kotak ada 15 sachets dan setiap 1 sachet mengandungi 3 gram. so sehari kena makan 1 paket je. so dalam sebulan 2 kotak diperlukan ye. apa yang penting Catalyst Collagen ini HALAL tau.
 


Collagen ni diperbuat daripada ekstrak buah-buahan seperti tomato, buah delima, blueberry, aloe vera dan banyak lagi. rasa die macam rasa oren dan sedap sangat. cara nak makan collagen ini senang je ye. masa dalam kereta pun boleh makan. just koyakkan plastik collagen dan terus makan. letak bawah atau atas lidah ye dan hisap je. lepas tu  boleh minum air suam ataupun jus buah ye. Iqa suggestkan makan masa sebelum tidur la. sebab masa tidur collagen ni lagi cepat bertindak kan. boleh juga makan waktu pagi. depend pada keadaan la kan. kalau tak sempat makan waktu malam boleh makan waktu pagi and vice versa. :)


collagen ni boleh dimakan oleh ibu mengandung mahupun ketika masa period. semua tiada masalah ye. tapi apa yang penting adalah diri sendiri, kalau nak makan masa period boleh makan dan kalau tak nak pun boleh ye. jangan risau ye ladies. :)


CATALYST COLLAGEN
15 sachets/3g each
RM59.90 (semenanjung)
RM65.90 (sabah & sarawak)

murah je kan Catalyst Collagen ni. harga yang amat berpatutan dari collagen yang lain kan. so untuk dapatkan kulit yang cantik dan berseri apa salahnya mencuba produk keluaran Catalyst ni kan. so apa lagi cepat dapatkan dan rasai kehebatan Catalyst Collagen ni.

contact me for more info ya :

iqacatalyst@gmail.com
Iqa : 013-2759690
just inbox me on FB ye :)

No comments:

Post a Comment