Sunday 15 April 2012

Energizing Soy Protein Shaklee terbaikkk!!

Assalammualaikum & hai si cantik semua! :)

inginkan kulit yang sihat & cantik??tercari-cari produk yang sesuai dengan anda??mencari produk yang diperbuat dari bahan semulajadi??anda mencari produk yang berpatutan & amat berbaloi??

nahh....jawapannya ada disini.. Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee nih mampu mencantikkan & menyihatkan kulit anda..dengan harga yang berpatutan & amat2 berbaloi...bak kata orang nak cantik & sihat kena la ambil supplement yang diperbuat dari bahan semulajadi...barulah hasilnya superb meletop kan..


ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) - HOT PRODUCT & BEST SELLER !!

ESP nih membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi..ianya juga merupakan sumber protein yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol & kaya dengan asid amino penting..ianya terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya..ESP nih membantu mengekalkan kepejalan otot, membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung & prostat..Glisemik rendah dalam ESP nih yang dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal..

jom sihatkan & cantikkan kulit anda dengan ESP Shaklee nih...jangan tunggu lama2 untuk dapatkan ESP nih...untuk order & consultation boleh email ke iqacatalyst@gmail.com atau inbox FB ika ye..

Thank you darlings..happy shopping here ya :D


with lots of love ♥♥
Ikasyafiqah Muhamad

No comments:

Post a Comment